Ben op zoek naar tabs of youtube-filmpje van het intro van Dracula van ZZ en de Maskers. Tis een vrij eenvoudig melodietje. Wie helpt?

Betreft de eerste 12 seconden gitaar.

Toegevoegd na 16 minuten:
De tekst en de accoorden heb ik al. Het gaat alleen over dat gitaarriedeltje.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
kan geen tab vinden wel dit http://lyrixml.kidsfromfame.nl/lyrixml.cgi?style=&file=ZZ%20En%20De%20Maskers%20-%20Dracula.xml

Het beste antwoord

Er is een youtube van het hele nummer. Als je het begin vaak afluistert zal het wellicht lukken de intro te reproduceren.

Nog een leuk weetje: in 1985 verscheen van Frenz Fried & the Frimo's een elpee met vooral Nederlandstalige covers, waaronder Dracula van ZZ & de Maskers.
Amadea