Waarom dronk de papagaai z'n drinken niet op in het liedje papagaaitje leef je nog??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.8K

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk had hij geen dorst.

Toegevoegd na 2 minuten:
In de volledige tekst van het liedje is de papegaai terminaal ziek, dus misschien had hij door zijn ziekte geen dorst.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is wel een hééél raar idee voor een kinderliedje :P
bamibal
12 jaar geleden
Tja, veel kinderliedjes van vroeger zijn van oorsprong helemaal geen kinderliedjes. Er wordt beweerd dat het liedje van Kortjakje eigenlijk over een prostituee gaat...
Zeg toovenaar, wat doe je daar, hoezee. Ik maak m'n ledikantje klaar, hoezee. Zeg toovenaar, wat doe je daar Ik maak m'n ledikantje klaar. hoezee, hoezee, hoezee, (bis.) Papegaaitje leef je nog, hoezee. Ja meneer, ik ben er nog, hoezee.

Toegevoegd na 27 seconden:
het is onderdeel van een heel groot liedje