Weet iemand meer artiesten / albums in de stijl van Bob Acri ?

Toen ik een van de nummers afspeelde die standaard in windows 7 zit, vroeg mijn moeder wat het voor muziek en of ik er meer van had.

Nu ben ik nog op zoek naar een leuk kerstcadeautje voor haar, dus misschien kan iemand mij vertellen wat hier een beetje op lijkt.

Hier het nummer http://www.youtube.com/watch?v=I6PHgtdxFrY

Toegevoegd na 1 minuut:
Volgens mij is het klassiek of jazz, maar van jazz houd ze eigenlijk helemaal niet. Dus ik ben niet op zoek naar van dat chaotische gedoe.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Misschien dat ze dan Carla White mooie muziek vindt.

Toegevoegd na 1 minuut:
Zit wel zang bij, ik weet niet of dat bij andere nummers van Bob Acri zo is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk een op www.last.fm en type de artiest in. Dat doe ik heel regelmatig. Er staat namelijk ook een lijst van similar artists bij. En dat zijn vaak ook erg interessante namen.
In jouw geval :

http://www.last.fm/music/Bob%2520Acri?ac=bob%20acri

Succes !!
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zou eens moeten luisteren naar Richard Cheese. Hij maakt vaak erg leuke jazz nummers. Het zijn alleen wel altijd covers van bekende (en minder bekende) rock- en rap nummers. Alle scherpe randjes van de nummers verdwijnen zodra hij ze onder handen heeft genomen.