Kun je ook alleen de muziek van een youtube filmpje downloaden en op een cd branden?

Ik wil alleen de muziek van enkele optredens op een cd hebben. Kan dit en zo ja hoe?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Het beste antwoord

Www.flvto.com
Www.imgburn.com

Met de eerste site download je het geluid van YouTube-filmpjes als mp3-bestand. Op de tweede website kun je het programma imgburn, wat mij betreft het beste en gebruiksvriendelijkste brandprogramma, downloaden.

Er zijn veel meer websites en programma's om te downloaden en te branden, maar dit zijn wat mij betreft de beste.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Daar zijn heel veel verschillende manieren voor. Ik heb jaren het programma YTD (Youtube Downloaden) gebruikt, maar tegenwoordig is het allemaal veel makkelijker. Dit is te downloaden via: http://youtubedownloader.com/

Ik gebruik links als:
http://www.youtube-mp3.org/nl
http://www.clipconverter.cc/nl/
http://www.downloadvanyoutube.nl/ (video's downloaden)

Zorg bij links als deze wel dat je de virusscanner aan hebt. Dit soort gratis sites zijn vaak het slachtoffer van virussen en verspreiden zo ongewild virussen. Om die reden heb ik een paar meer links geplaatst, want mocht de ene besmet zijn, is er nog een alternatief.

Meer alternatieven zijn vast wel te vinden via Google. Gebruik hiervoor de meest voor de handliggende sleutelwoorden Youtube + Download. Eventueel Mp3 erbij, omdat je muziek wilt.
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb ook jaren tot volle tevredenheid youtubedownloader gebruikt maar die was ineens van mijn harde schijf verdwenen en toen ik het opnieuw downloadde bleek het een kwaadaardig virus te bevatten. Kijk dus uit met dat programma!
wilkers
8 jaar geleden
YTD was vroeger sws beter. Heel veel functies moet je tegenwoordig voor betalen en voor de installatie moet je je bij een sponsor aanmelden geloof ik. Dan is voor mij de stap makkelijk gemaakt, die 3 links zijn veel simpeler. Het blijft natuurlijk oppassen met gratis services.
Natuurlijk gaat dit.
Er zijn zelfs verscheidene websites waar je de muziek en/of de video kan downloaden naar bijvoorbeeld een mp3 bestand.
Zoals al eerder gezegd is, heb je best een virusscanner aan.
Ik heb een goede website gevonden waar je bijna elke video van bijna elke website kan downloaden. Dus ook van Vevo, Youtube, Dailymotion,...
Op deze website kan je kiezen tussen een mp3 bestand of mp4.
Ik ben ook bijna zeker dat deze site geen virussen bevat.
[http://convert2mp3.net/en/]

Toegevoegd na 1 minuut:
P.s. het is ook helemaal gratis!

Ik hoop je geholpen te hebben.