Hallo, Hoe kan ik t beste mijn hiphopbeats uitbrengen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hip Hop Beats als zijne complete nummers?
Uitbrengen als zijne verkoop?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja ik heb er heel veel, complete nummers zonder tekst. Ook beats waar met een artiest nog aan gewerkt moet worden. Ik wil er iets mee doen, maar weet nog niet precies hoe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jaa,, precies wat ik al dacht. Alleen zijn online, via youtube enzo, je beats makkelijk te jatten. Daarom heb ik dat nog niet gedaan
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kan je het een paar hiphop bands vragen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Doe er zelf wat leuks mee.

Antwoorden (2)

Via internet. Dat is het meest bekeken en bezochte iets waar je de meeste mensen mee bereikt. Zet bijvoorbeeld een paar beats op youtube en kijk wat andere er van vinden of maak een eigen site en promoot of verkoop ze. Anders kun je (als je zeker weet dat het iets goeds is) een platenmaatschappij benaderen met de vraag of hun er iets in zien of misschien beats willen kopen. Ook kun je een tekstschrijver benaderen (of zelf teksten bedenken) en een zanger of zangeres zover krijgen om wat op te nemen in een studio met jou beats erachter, zodat je complete nummers hebt en uitbrengt ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zet er eentje op youtube en deel hem met je vrienden via facebook enzo en dan wachten tot iemand het opnerkt die je wil helpen