Serious request is volgend jaar in Enschede mag daar dan aan het einde vuurwerk worden afgestoken?

Vanwege de vuurwerkramp een aantal jaar geleden lijkt me dit een gevoelig onderwerp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Ik denk het wel door proffesionals..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb het idee dat je niet weet wat er gebeurd is daar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jawel, aardig goed zelfs, daarom zeg ik door proffesionals.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is toch niet onstaan door niet profesionals? Daar heeft het toch niks mee te maken gehad. Er is een opslagplaats ontploft. Neem aan dat, dat effect door professionals hetzelfde effect heeft.
SInds 2007 is het weer toegestaan om vuurwerk af te steken in Enschede. Sinds 2000 was het alleen toegestaan met de jaarwisseling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat mag nu weer .
Er wordt nu ook wel weer vuurwerk afgestoken met het einde van de kermis .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat mag. Het zal alleen op aangewezen terreinen mogen, niet in de stad zelf. Als "Serious Request" afsluit met vuurwerk, dan zal het waarschijnlijk in het "Volkspark" zijn, dit ligt net buiten het centrum, dit is ook de plek waar de paas en herfst-kermis zijn week afsluit met vuurwerk. Ook de TMF-awards zijn op deze plek gehouden.