Weet iemand in welk liedje dit ook voorkomt?

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=N5EnGwXV_Pg#t=222s

Het betreft het nummer "Your Body Is a Wonderland" van John Mayer. Ik heb de video gekopiëerd vanaf het punt dat hij de betreffende melodie begint te zingen. Deze melodie komt me zó bekend voor; ik weet zeker dat deze ook in een ander nummer zit. Maar welke?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wow, het komt mij ook heel bekend voor ergens anders van!
ik ga nog even voor je zoeken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het klinkt een beetje als een kerstliedje waar welke precies, weet ik ook niet

Antwoorden (1)

Ik herkende het ook meteen, t was lastig om te achterhalen maar ik denk dat je back for good bedoelt.