Zijn er ergens ter wereld ex-kandidaten van een talentenjacht die nog populair zijn en een succesvolle carriere in de popmuziek hebben opgebouwd?

Ik doel dan niet op kandidaten die na hun deelname een paar hits hebben gescoord, maar ex-kandidaten van bijvoorbeeld Idols, the voice, xfactor op popstars die een serieuze carriere in de popmuziek hebben opgebouwd, meerdere albums hebben uitgebracht, verscheidene hits hebben gescoord, een grote schare fans hebben. Dit circa een aantal jaar na deelname. Ik doel niet op artiesten die actief zijn in het schnabbelcircuit of bezig zijn met musicals op presentatiewerkzaamheden, maar die een echte carriere in de popmuziek hebben opgebouwd?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Marco Borsato
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En nog wel een paar:
http://hellobeautiful.com/2505535/from-talent-shows-to-sold-out-conerts-stars-before-they-were-famous-video/
Maar word ondertussen wel beetje moe van al die karaoke programma's...

Het beste antwoord

Kelly Clarkson heeft Idols gewonnen in 2004 volgens mij. En is nu nog beroemd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gerard Joling, MArco Borsato, Nick van Nick en Simon, alhoewel die er in de voorrondes al uit lag. Jim en Jamai zijn redelijk succesvol in de Musicals.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jim en Jamai hebben geen succesvolle carriere in de popmuziek, de carriere van gerard joling is ook meer optredens in het land en verder is hij presentator