Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het volledige nummer downloaden/ kopen op cd van Leo van Helmond (met) Ik heb een Heel mooi vogeltje gezien?

Ik heb hem echt nodig!

( er zit bij deze vraag een sample toegevoegd van 33 sec)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
801

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Die single is nooit op cd uitgebracht, en blijkbaar nergens te vinden buiten de sample die u al gevonden heeft.

U zou de vynil kunnen kopen en eens rondvragen of iemand een digitale platenspeler heeft, dan kunt u dat omzetten naar cd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als jij iemand kent die nog een platenspeler bezit, en tevens lid is van een openbare bibliotheek, dan is het volgende mogelijk: Van de Centrale Discotheek Rotterdam kan de lp "14 daverende meestampers" geleend worden. Daar staat het liedje op.

En nog een andere suggestie: waarschijnlijk zijn er wel piratenzenders die het singletje kunnen draaien. Vraag het aan als verzoeknummer!

Behalve onder Leo van Helmond is het ook te vinden bij de Slijpers. Dikke Leo was namelijk de drijfveer van dat duo wat voornamelijk dubbelzinnige nummers uitbracht. Oorspronkelijke naam: Leo Kuijpers, en hij kwam uit Helmond.
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding