Bestaat er een USB naar 3.5mm Audio Jack kabel?

Ik heb 2 koptelefoons beats pro en een microsoft lifechat lx300,
Volgende week ga ik naar LA )dus dan zit ik een tijdje in het vliegtuig en dan heb ik liever mijn lifechat bij me,maar die heeft een USB aansluiting, dus dat past niet in mijn telefoon ,sgs3

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.6K

Het beste antwoord

Nee, dit is niet mogelijk. Een usb-apparaat heeft namelijk 5 volt nodig, en een 3.5 jack kan dit niet leveren. Omdat de 3.5 jack minder volt nodig heeft is andersom wel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een ander (niet onbelangrijk) reden is dat USB digitaal (en niet eens audio) is en 3,5 jack analoog. (Audio) :)

Andere antwoorden (1)

Ja hoor die bestaan gewoon.

Een beetje kabelteswinkel heeft ze wel en anders kan je ze via internet kopen

Toegevoegd na 10 minuten:
Bijvoorbeeld deze

http://www.onlinekabelshop.nl/webshop/aansluitkabels-en-toebehoren/jack/3,5mm-mini-jack/3,5mm-usb/p-1a/CMP-SOUNDUSB12.html?gclid=CM-IhI_C9rACFSsntAodh353-w
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik bedoel juist andersom, dit is audio jack naar usb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bestaat ook wel
Bedoel je USB(F) ==> Jack(M) ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Laptop.
Die headset verwacht USB (Digitaal) en je telefoon heeft een analoog (3,5) uitgang.
Je zal dus iets moeten hebben wat analoog in digitaal omzet met een usb aansluiting.
Vandaar laptop? :)