Waar gaat het nummer Hard Candy van Counting Crows over?

Ik heb zo'n gevoel als ik naar de titel kijk dat er een verwijzing is naar drugs of zoiets, maar dat kan je uit de tekst niet echt opmaken. Maar waar gaat het liedje dan over?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het liedje en het album gaat over herinneringen die lijken op harde snoepjes. Oude harde snoepjes zijn wel zoet maar soms snijd het in je mond zo scherp kan het zijn.

Als je aan een oude liefde denkt herinner je je de fijne dingen en kun je die persoon missen vanwege die herinneringen maar dan kun je ook weer verdrietig worden omdat je geen nieuwe herinneringen opbouwt met die persoon.

zie de tweede reactie in de bron.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+