wat is een goeie basis muziek mixer, ik hoef alleen maar de snelheid aan te kunnen passen, en bas enzo toe voegen?

Ja, gewoon een makkelijke muziek mixer, het liefst in het Nederlands.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (6)

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar mij leek musicshake wel heel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tnx ik ga hem nu proberen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aaarg hij doet nu een upgrade
Traktor dj, virtual dj..
Beide superprogrammas om mee te mixen.. Gemakkelijk de snelheid(pitch) aan te passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
virtual dj is goed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een volledig gratis programma is Audacity. Werkt ook erg goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Magix Music Maker handig programma om muziek te mixen, vooral voor beginners is dit een fijn programma.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je kwa apparatuur bedoeld:American Audio Q-D6 DJ mixer
of de Behringer DX 626 DJ mixer

Kwa software: FL studio
Virtual dj
traktor