Welke oortjes bevelen jullie me aan?

Ik zoek witte oortjes van rond de 20 euro.
Weet iemand wat voor en waar ik ze kan kopen??
Alvast bedankt
Groetjes

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Apple oortjes, zijn wit en kosten tussen de €10-€20. Bij mediamarkt heb je ze zoiezo maar misschien dat je ze bij een telefoonwinkel ook kan krijgen.

Op de mediamarkt site zijn ze wel €28,- maar dat is de online prijs en in de winkel zijn ze volgens mij goedkoper.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Kijk eens rond bij de mediamarkt of expert
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De meeste dopjes hebben in het begin vrij goed geluid, maar je merkt al snel dat ze slecht tot heel slecht worden... De witte ( van Iphone-ipod) zijn erg goed. Ik gebruik ze al heel lang en moet bekennen dat ze erg bevallen. de prijs van 20,- euro is te doen, maar besef dat je beter iets meer kunt uitgeven ipv. 3x per jaar een setje van 18,- euro te kopen. Zie Bron: daar staan een aantal merken en kwaliteit. Misschien kan je ze via een webwinkel bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je iets meer bijlegt kun je Apple oortjes kopen. Ik heb ze altijd en ben er zeer tevreden over. Er zit een remotecontroller op om door je liedjes te scrollen en het volume aan te passen. Ze passen goed en hebben een mooi geluid. Maar het ligt eraan of je de extra kosten wil betalen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik vind sony oordopjes erg goed. je kan ze voor 10 euro kopen bij de kruidvat. het zijn deze oordopjes : http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&sa=N&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=LTZiOemOviMZoM:&imgrefurl=http://gsm.marktplaza.nl/headsets/sony-oordopjes-sony-headsets-koptelefoons-hoofdtelefoons-roz-15227391.htm&docid=dtgmdVaP2Y3erM&imgurl=http://www.marktplaza.nl/images/1/91/sony-oordopjes-sony-headsets-koptelefoons-hoofdtelefoons-roz-15227391.jpg&w=450&h=450&ei=_GfjT-KuOYPB0QXr2biOAw&zoom=1&iact=hc&vpx=329&vpy=174&dur=815&hovh=225&hovw=225&tx=167&ty=103&sig=103109809288134222796&page=1&tbnh=142&tbnw=142&start=0&ndsp=19&ved=1t:429,r:1,s:0,i:88
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik vind LG erg goede oortjes hebben. Helaas zijn deze zeer moeilijk te krijgen. Verder heb ik goede ervaringen met SilverCrest (Lidl) en met Sony. Beiden (vooral de eerste) vallen vaak goed binnen je budget. Sony kun je eigenlijk bij veel zaken wel vinden, zoals de Mediamarkt, BCC etc. etc. Ik zag laatst vrij goedkope bij de Expert
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Apple oortjes (elke mac winkel) liggen voor de hand, die zijn (voor oortjes) prima, wit, en kosten 20-30 euro. Goedkopere oortjes zijn soms slechtere kwaliteit. Al gaan ook de Apple oortjes vrij snel stuk.