Hoe heet het liedje uit Spotify. Zie uitleg

Hoe heet dat liedje uit de 'radio' club/house in Spotify. Het was een oud liedje, op de albumpjes staat een man met een gitaar. En de jaartallen 1935 - 1965. Het liedje heeft een beetje een rare taal, en in de naam zit het woord 'muren'

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Iets meer tips graag: welke taal, man/vrouw stem, rock/spiritual/folk/evergreen, kleur man, enz
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een beetje sloom. Je hoorde alleen een gitaar. De taal heb ik echt geen idee over...

Antwoorden (1)

Stuur de ljnk vand de song door of check m vie iemand die Shazam heeft. Deze app luistert naar muziek en geeft je de uitvoerende en of naam van de song.