hoe heet het reclame nummer van comedy central?

dit nummer kwam ooit voor in de comedy central reclame met de tekst:it hurts so bad so lets just do it do it again. ik zit nu al 3 dagen te zoeken maar ik vind niks
ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Welk jaar?

Het beste antwoord

Röyksopp & Robyn - Do It Again

Don't Care what they say, it hurts so good, so let's do it (do it) again.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
bedankt dat is hem

Andere antwoorden (1)

Dat is vermoedelijk "No one sleeps when I’m awake" van The Sounds. In het refrein daarvan staat de volgende tekst:
The dreams I dream, the song I sing for you
they’re coming from my heart.
Is my message getting through?
You know it hurts so bad, just like I knew that it would
but I’d do it again, I’d do it again if I could, I’d do it again if I could.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
helaas is dat hem niet maar bedankt voor de reactie