mijn spotify loopt steeds vast op mijn computer wat kan ik hier aandoen?

Op mijn computer heb ik spotify primium maar deze loopt steeds midden in nummers vast en dan moet hij weer laden na een aantal seconde gaat hij dan weer verder voor ongeveer 20 seconde dan weer het zelfde wat kan ik hier aan doen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Antwoorden (1)

Hey Kevin!
Softwarematig kun je hier waarschijnlijk weinig aan doen, ligt het misschien aan je internet connectie?
Zo ja, als je draadloos gebruikt moet je dichter bij het modem gaan zitten voor betere ontvangst. Wanneer je computer al met een kabel zit aangesloten is er denk ik niets wat je kunt doen. Je zou een ander abonnement kunnen nemen met snellere internet snelheden.

Hoe weet je of dit aan je internet ligt? Als je een laptop hebt, neem hem is mee naar een vriend en probeer daar spotify aan te zetten. Mocht je hier het probleem niet hebben, dan ligt het dus aan je computer...

Succes!
MarcelRijk
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oh das niet mooi Kevin,
heb je al geprobeerd Spotify simpelweg opnieuw te installeren? Het is vreemd dat je hier nooit eerder last van hebt gehad, maak je gebruik van andere streaming services? Zoals YouTube ofzo, heb je hier ook last? Groet,
MarcelRijk