Wat bedoelt luniz met five on it bij zijn lied?

Die zanger Luniz heeft een een liedje genaamd I got five on it, Wat bedoelt hij met five on it?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
4.3K

Het beste antwoord

"I got 5 on it" is een zin die betekent dat hij 5 dollar betaalt om een halve zak wiet (wiet met waarde van $10 per zak) te kopen samen met een ander persoon. in the songtekst van het origineel is dit duidelijk te zien.

“Kinda broke so ya know all I gots five, I got five”
“Unless you pull out the fat, crispy five dollar bill on the real before its history”
“I got 5 on it, let's go half on a sack”

vooral in de laatste zin is het duidelijk te zien, hij heeft $5 en hij wil er een halve zak (marihuana=wiet) voor kopen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel :-D