Waar download ik auteursrechtenvrije muziek?

Ik heb een radiostation maar heb geen geld voor auteursrecht. Dus waar kan ik auteursrechtvrije muziek downloaden om te draaien op mijn radiostation?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (3)

Dit kun je niet omzeilen. Op het moment dat je een nummer maakt dan krijg je automatisch de auteursrechten. Het is alleen mogelijk om deze nummers te draaien zonder dat er gevolgen aan zitten als je er voor betaald. Maar zoals je zelf al zei is dat dus niet mogelijk. kijk voor meer info op de link hieronder
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op www.allmusic.nl vind je alleen maar, (ik geloof wel een kleine vergoeding)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google op "Royalty Free Music".
Dan kom je bijv. hier terecht:
http://incompetech.com/m/c/royalty-free/
Dat mag je allemaal zo uitzenden, dat staat uitdrukkelijk vermeld. Het enige probleem is dat je luisteraars gillend wegrennen als ze deze troep horen :)
escape