Hoe werkt vibe streamer?

http://www.vibestreamer.com/

kent iemand dit programma
kan iemand mij vertellen of het iets
wat kan ik er nu precies mee doen

of is er een beter programma wat ongeveer gelijk is.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het is een stukje software om radiozendertje te kunnen spelen thuis. Je kunt zelf je muziek daarmee streamen en anderen laten meeluisteren.
Met dit programma kunnen anderen meeluisteren in een normale webbrowser, dat is simpel.
Er zijn vele andere pogramma's die dit ook kunnen.
Bijv: http://www.shoutcast.com/download
Met dat laatste programma kun je niet simpel met een browser luisteren, maar shoutcast is een heel bekende manier om te streamen.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jammer het is al weer weg
Het schijnt een hele juridische bedoening zijn om zelf voor radio station te mogen spelen.
Ik weet dat er verschillende sites over zijn geweest
die het probeerden aan te bieden maar het blijkt erg moeilijk te zijn, (juridisch gezien).

Ik heb er ook wel eens naar gekeken maar heb het vanwege alle toestand maar gelaten jammer eigenlijk.