Waar kan ik afleveringen van "De Rondvaart" en/of "De Verjaardag" vinden?

"De Rondvaart" was een onderdeel van een KRO programma met Marc Stakenburg, ik denk begin jaren '80. Een serie bizarre hoorspelen die kant noch wal raakten maar -althans volgens mij destijds- extreem grappig waren.

"De Rondvaart! Een wekelijks luisterdrama met in de hoofdrollen Sjeng van Geulen en zijn vriend Ko Kruiswijk"

Uit de zelfde koker kwam "De Verjaardag" (omschrijving: zie "De Rondvaart").

Als iemand weet waar ik één of meer afleveringen kan vinden dan hoor ik dat graag!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Muziek
2.1K

Antwoorden (1)

In het archief van Nederlands Instituut voor Beeld en Geluid http://zoeken.beeldengeluid.nl/internet/index.aspx zijn oude radioprogramma's terug te vinden.

Je kan ze door het instituut op een CD laten branden en naar je laten opsturen.
Antoni
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Helaas (nog) niks op te vinden. Ik zal er morgen nog eens kijken. Misschien schiet me nog een trefwoord te binnen (de naam van het betreffende radioprogramma zou fijn zijn).