Wat moet je doen als je rapper wilt worden? Als je al kan rappen wat is dan de volgende stap.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Goed nieuws, als je kunt rappen, dan ben je al rapper!

Als je er een carriére move van wilt maken. Dan komt er heel wat meer bij kijken.
Belangrijk is dat je je rap-werk voorziet van een beat. Deze kun je op verschillende manieren maken. Opmerkelijk makkelijk is het programma FL Studio. Dit is een uiterst gebruiksvriendelijk programma, voor verschillende genres.

Daarnaast moet je jezelf ontwikkelen. Want van rappers gaan er wel dertien in een dozijn. Waarom bij jij anders dan anderen? Wat voeg je toe op muzikaal niveau?

Als je eenmaal iets hebt opgenomen, dan maak je daar een mooie demo-cd van. Deze stuur je naar elke muziek agentschap (A&R manager) die je kunt vinden op internet. En wie weet, kom jij hierdoor aan het werk.
Talentenjachten doen het ook altijd goed de laatste tijd. Hiermee geef je jezelf bekendheid.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Muzikanten erbij vragen en een cd opnemen. Zet dan een leuke video ervan op youtube. Als de tekst voldoende mensen aanspreekt zal er wellicht een vervolg komen.
Amadea