Ik zoek een lied; HELP?

Volgens mij heette de zangeres iets van shantelle/shontelle/sjandarme
Het lied stond ong 5 a 6 jaar terug altijd in de hitlijsten, en op de wild 9 at 9 (wild FM) was dat lied op nr. 1 en Umbrella (rihanna) op nr. 2

HEEEELP weet iemand wat ik bedoel?

Het was een vrolijk/happy en een vlot nummer... ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Shontelle Layne is een singer/songwriter. Net zoals Rihanna komt zij ook uit Barbados, samen hebben ze de soundtrack voor de film Save the Last Dance 2 opgenomen. Ze scoorde in 2006 een hit met Roll en 2008 komt haar eerste album Shontillegence uit. Momenteel scoort ze met het nummer t-shirt.

wellicht is het deze zangeres
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je toevallig de single van Rinus, waarbij hij over Marloes zingt? Die was zo'n 5 jaar geleden non-stop op tv!