Hoe heet dat muziek nummer met keiharde elektrische gitaar en drum waarin voornamelijk steeds ''Whie-huw! word uitgeroepen?

Het begint met een drum ritme hoor je een mannenstem hoog whie-euw! roepen en dan barst het los.

De stijl doet een beetje denken aan smells like teen spirit van Nirvana.

Toegevoegd na 36 seconden:
Als het afgelopen is geloof ik dat je nog een ''oh yeah'' hoort.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Song 2 van Blur misschien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh yeah +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helemaal goed, je bent geweldig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bent mijn held :p