Ze zingt dat de persoon die ze tot het bot toe probeert te beledigen, daar helemaal niet op reageert. Ze vindt het verschrikkelijk dat ze deze persoon niet kan 'raken' en wordt daar heel erg kwaad van.

Ik denk dat het gaat over een relatie die hopeloos misgelopen is: de zangeres is bedrogen, maar de persoon die haar bedrogen heeft, is er niet eens meer op aanspreekbaar omdat het haar/hem niks meer kan schelen, of omdat zij/hij zo goed geleerd heeft haar/zijn gevoelens 'op te bergen', dat het lijkt alsof ze/hij geen gevoelens heeft. En de zangeres hoopt dat er toch nog ergens een sprankje gevoel zit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ik de tekst samen met de clip zie dan gaat het meer over iemand die helemaal afgestompt is. Brazen is koper dat wel harde klanken maakt, maar verder geen emoties toont. Ze heeft het over een (Judas)kus waarmee ze de ander verraden heeft.
Een van haar andere nummers heet "Selling Jesus" en dat gaat over religie in het algemeen, maar ook over de politiek.

Het letterlijk uitschreeuwen van het verlangen naar liefde, het corrupte en schijnheilige van heel veel mensen die leeg lijken. Koud, gevoelloos en op geen enkele manier schijnen te reageren op de roep en schreeuw om liefde in het algemeen. De waanzin van de maatschappij en het gebrek aan liefde. Ik denk dat ze dat op een hoger niveau probeert uit te dragen. Niet alleen maar de teleurstelling in één geliefde. Waar ze het verwacht het te zullen daar zit het ook niet.

Toegevoegd na 1 minuut:
Correctie (laatste zin): ...het te zullen vinden daar zit het ook niet.