Weten jullie een gratis progamma om je zelfgemaakte muziek op te nemen en nog wat aan te kunnen passen ?

Hoi,

Ik ben muzikant en kan verschillende instrumenten bespelen. Nu vroeg ik me af of jullie een progamma wisten om mijn zelfgemaakte muziek (ik zing er ook bij) te kunnen op nemen en het een en ander te kunnen veranderen. Ik bedoel een stuk weghalen maar ook de klanken mooier te laten klinken.

Ik hoop dat jullie een gratis programma weten hiervoor!

Alvast bedankt!

Groetjes,

Beethoven

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Meest gebruit en Gratis:

http://audacity.sourceforge.net/download/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel erg bedankt voor het snelle antwoord! Ik kan hellaas nog niet stemmen (moet level 2 zijn).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Audacity is een goed programma. Ik weet alleen niet hoe ver de vraagsteller is qua opnemen. Als je echt kwaliteit wil hebben, moet je toch aan programma's gaan denken als Cubase en Logic. Betaald, maar wel vele malen beter.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Opnemen zal Audacity net zo goed doen. :)
Bewerken is een ander verhaal.
Alhoewel de kwaliteit daarvan ook weer sterk afhankelijk zal zijn van de (VST) plugins.
Maar de mogelijkheden zijn wel uitgebreider.