Hoeveel fans heeft Nouveau Riche ongeveer in Nederland?

Toegevoegd na 19 uur:
Hiermee bedoel ik de Nederlandse rap groep Nouveau Riche.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K
Amadea
11 jaar geleden
Welke van de drie met die naam bedoel je? Nederlandse groep rappers, Zweeds synthpop duo, of Amerikaanse groep van Nikki Jean en Dice Raw?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Nederlandse rapgroep Nouveau Riche
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar een optreden en tel ze.
Hoe moeten wij dit nou weten?
Ze worden nergens geregistreerd...

Antwoorden (1)

Nouveau Riche Music werd in 2008 opgericht door Boaz de Jong (van de Beatz) met als bedoeling muziek op een bredere schaal uit te brengen. Vervolgens is Nouveau Riche Music uitgegroeid tot een organisatie die een frisse en gewaagde sound voor jongeren tot doel heeft.

Het debuutalbum van de jongens van Nouveau Riche Music kwam uit op 10 juni 2011, en daarin worden dubstep, grime en house vermengd. De rappers Mr.Polska, Digitzz, Steph, Leo en JeBroer brengen hun muziek uit onder het label Nouveau Riche Music.

Hun Twitteraccount heeft momenteel 3301 volgers, en hun Hyve telt 1375 leden. Ik denk aan de hand hiervan in te kunnen schatten dat er zo’n 5000 fans zijn.
Amadea