Het nummer "Scarlet Water"van wie was dat? (vrouw) en waar kan ik tekst en song op internet vinden, want google en youtube vinden de goede niet.

het gaat om een oude countryballad, en ik ken wel enkele regels ervan:

Let's make a toast at things that might have happen
To say goodbye to things that might have been

tonight let's try to be the best of lovers

(t is wat door elkaar)
But i still get that feeling when i touch you
And I can't help it wish that you were mine
So once more press your lips against me softly
And let's sit to scarlet water, one more time

een guitartab zou ook welkom zijn

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het nummer wat jij bedoeld is van Barbara Mandrell, ik heb een poging gewaagt om de tekst op te schrijven, maar mis de 6de regel in het eerste couplet, daar kom ik niet uit. Tevens in het laatste couplet, de eerste regel, daar ben ik ook niet zeker van. Maar misschien kun jij (of anderen) er wat mee. Succes. Let's make a toast, at things that never happen and say goodbye to things that might have been Tonight let's try to be the best of lovers cause tomorrow we'll just the best of friends I know that you've got plans that don't include me but still your ?? And just for old times sake, let me hold you and let's sip the scarlet water one more time I guess whe should have known we never make it our goals in life were never quite the same And as whe lie here thinking about tomorrow i know that neither of is the blame But i still get that feeling when i touch you and i can't help but wish that you were mine So once more press you lips against me softly and let's sip the scarlet water one more time The grapes of wrath, somehow our way seem sweeter when you steal them of someone else's vine So let me feel you lying close beside me and let's sip the scarlet water one more time Toegevoegd na 10 uur: Met dank aan Widar is de zesde regel in het eerste couplet ook compleet.. "but still your fruit is sweet upon the vine"

Bronnen:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?Movi...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100