Waar kan ik de bladmuziek van canto ostina kopen?

Ik wil meen bepaald stukje daaruit leren, en niet het hele stuk. Ik zie op internet dat je het hele stuk kan kopen voor 30/40 euro maar dat vind ik zonde als ik maar een paar bladzijdes nodig heb. Weet iemand dus waar ik het goedkoop kan kopen? Voor 1 piano

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel natuurlijk canto ostinato

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
7 jaar geleden
Als je lid bent van een openbare bibliotheek kan je het boek te leen aanvragen. En dan mag je ten behoeve van studie daar een gedeelte uit kopiëren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hebben ze in bibliotheken dan die bladmuziek?
Amadea
7 jaar geleden
Het zal alleen in een paar grote bibliotheken aanwezig zijn, zoals Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht. Maar door het bestaan van interbibliothecair leenverkeer kan je het in principe vanuit elk filiaal in het land te leen vragen.

Antwoorden (1)

Bij https://nl.scribd.com/doc/177570786/Simeon-Ten-Holt-Canto-Ostinato kan je eraan komen door daar lid van te worden.
Amadea