Waar vind ik van een liedje, enkel de muziek? Dus geen tekst?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
3K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
van welk liedje zoek je de instrumentale versie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik leef niet meer voor jou van Marco Borsato...

Het beste antwoord

Afhankelijk van hoe je de muziek wilt gebruiken kun je MIDI's gebruiken: www.mididb.com

Aan de andere kant als je alleen tekst wilt: www.acapellas4u.co.uk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je typt gewoon 'instrumentaal' of 'instrumental' achter de zoek opdracht. Bij youtube of waar dan ook.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk even op deze site

Toegevoegd na 41 seconden:
het is niet de orginele orkestband maar een midi file