Welk nummer of welke zanger is dit?

Ik ben wat cassettebandjes aan het digitaliseren en kom aan het eind van een bandje uit de jaren '80 het begin van een nummer tegen dat ik graag in zijn geheel wil hebben. Maar ik weet dus helaas geen titel noch de naam van de zanger.
Het stukje is hier te beluisteren:
http://members.casema.nl/sektor1/tk5.mp3

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klinkt als een nummer van Lionel Ritchie of Narada Michael Walden, of Billy Ocean. Die kant op moet je denk ik zoeken. Maar in mijn hoofd zegt het nog geen 'klik'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de meeste gevallen zal het vanzelf afspelen. Mocht je het niet vertrouwen, laat er dan even een virusscanner overheen gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En bedankt voor de moeite.

Antwoorden (1)

Volgens mijn app is de naam van het nummer:
Back 2 da old skool
van:
Da Robsta & Franky B.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat heb ik ook gevonden met Soundhound, maar dat heeft niet altijd gelijk. ik heb het natuurlijk meteen gecheckt met YouTube, maar in dit geval klopt er ook helaas niet van.
Toch bedankt voor de moeite.
Amadea
11 jaar geleden
Volgens mijn oren is het dat totáál niet. Je had het beter eerst zelf even kunnen beluisteren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In die tijd bestond er nog niemand die zichzelf 'Da' noemde.