Worden in de halve finale's van het songfestival dezelfde liedjes gezongen als in de finale?

Ze zeggen vaak met dit lied gaat (...) naar de finale van het songfestival. Maar dan stel ze komen door de halve finale doen ze hetzelfde lied nog eens in de finale? Wat is het nut hier van dan?

een maand geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Ja, je zingt altijd hetzelfde lied.

Ik snap de vraag verder niet. Het is een liedjeswedstrijd, niet een zangerswedstrijd.
===
Er zijn teveel nummers om het in 1 keer te doen (dat was vroeger geloof ik wel zo). Het is niet gezegd dat als de
nr1 in halve finale A 200 pt
nr1 in halve finale B 190 pt
Dat dan nr 1 van finale A wint.
(in de finale)
Toegevoegd op 1 maart 2024 00:20: tekst
een maand geleden