Is Dealextrene betrouwbaar? En zijn de producten origineel?

Dus bijvoorbeeld Deze: http://www.dealextreme.com/p/cx-300-designer-s-in-ear-stereo-earphone-3-5-mm-jack-black-24913. Is deze origineel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

De website is wel betrouwbaar, betaal gewoon met Paypal. Bij alle websites in het buitenland, gewoon altijd met Paypal betalen, deze garanderen namelijk tot een bedrag van 1000 euro dat jij je product krijgt. Of het originele oordopjes zijn weet ik niet, ik ken het merk namelijk niet. Maar veel chinese websites bieden namaak aan. Je kan natuurlijk bij je zelf ook nagaan dat bijvoorbeeld een iPad nieuw niet te koop is voor 200 Euro. Dit geld net als voor die oordopjes, als ze origineel bijvoorbeeld 70 euro kosten dan zullen deze van +-9$ niet echt zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
En de iPad kun je wel onder de 200 euro krijgen maar dan heb je een internet abonnement. (voor de wijsneuzen).