Wie kan mij helpen welk duo dit lied zingt?

Dit lied staat op Youtube!

http://www.youtube.com/watch?v=lIWYlMNxZ68&list=UUt8YLQqIo_YZBSRhq9d_82A&index=22&feature=plcp

Toegevoegd na 10 minuten:
Titel van dit lied is geloof hoop en liefde.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Het beste antwoord

dit is een oud nummer, het is gezongen door Wilma.
Toevallig luisterde mijn ouders dit vroeger vandaar!

Toegevoegd na 3 minuten:
Wilma Landkroon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Wilma is een persoon alleen, geen duo. Dus is dit niet wat gevraagd wordt!
Amadea
12 jaar geleden
Maar dankzij jouw antwoord heb ik wel gevonden wie het nou precies zijn: Wilma Landkroon en Pierre Kartner (oftewel een jonge Vader Abraham). Hij heeft ook de tekst geschreven. Zie http://www.freecoversworld.com/covers-images/De-15-Beste-Van-Wilma-BACK.jpg en hoor http://www.youtube.com/watch?v=W3Zr7D2MME4
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Visje123 hartelijk dank voor je antwoord, ook dank aan Amadea

Andere antwoorden (1)

De stem klinkt verdacht hetzelfde als deze versie gezongen door Mirjam Gerrits en haar broer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Koosknip bedankt voor je antwoord,het zijn wel de zelfde woorden, maar het klinkt wel anders niet zo mooi als welke ik bedoel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De uitvoering op de link van mij is een live-versie, de stem is net als die van jouw link van Mirjam.
Het liedje wordt live een stuk langzamer gezongen.