Waarom kan ik op mijn wekker radio slechts de standaard radio zenders ontvangen?

Ik wil graag radio FIP (88.1 in Amsterdam) luisteren op mijn wekker radio. Ik krijg echter alleen maar ruis te horen op deze frequentie. Waarom kan ik deze zender bij vrienden in Amsterdam op de radio/cd speler wel beluisteren, maar niet hier op mijn wekker radio?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

FIP zit op de UPC kabel in Amsterdam op 88.1 FM, waarschijnlijk is jouw wekkerradio niet op de kabel aangesloten maar ontvangt de zenders met een stukje draad of een spriet uit de ether.