wat is het bestverkochte live-album ooit

Ik dacht zelf aan made in japan van deep purple, maar dat weet ik niet zeker

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Het beste antwoord

Garth brooks, Double live.. meer dan 21 millioen verkocht (20 keer platinum)

Toegevoegd na 8 minuten:
uitgebracht in 1998, daarvoor was Frampton's Frampton Comes Alive het best verkochte....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
okay waarom de min?????

Andere antwoorden (2)

"Frampton comes alive", een dubbel-LP door de Britse rockmuzikant Peter Frampton.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat was zo tot 1998, toen Garth Brook uit kwam met zijn double lived.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oeps een d te veel double live dus
Het gaat om de album van Garth Brooks met de titel: Double live. Daarvan zijn 21 miljoen ervan verkocht.

Zie ook op deze wiki pagina...