Hoe heet het nummer en van wie is het liedje wat je hoort bij de reclame van deadliest catch op Discovery?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi nummer ja

Het beste antwoord

Het oorspronkelijke nummer "Lament for the fisherman's wife" is van Silly Wizzard,maar dat is jammer genoeg niet degene die je hoort op de trailer.Ik krijg ook maar niet gevonden wie dat dan wel is,dus ik zoek nog even door.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oh pardon,Wizard moet het zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik blijf ook nog zoeken.

Andere antwoorden (2)

Helaas is dit stukje speciaal gecompeneerd voor Deadliest Catch. Dus is dit nummer niet als los nummer verkrijgbaar wel kun je hem hier luisteren http://www.muziekindereclame.nl/muziek_in_de_reclame/discovery_channel_deadliest_catch.php

Hier is het hele nummer: http://www.youtube.com/watch?v=drTPwWYJQ9E&feature=related

Veel luisterplezier

Toegevoegd na 5 minuten:
De naam is Musikvergnugen door John Luker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze bedoel ik niet. Het liedje begint met the fisherman's wife
Jon Bon Jovi feat. Richie Sambora - Wanted Dead Or Alive
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze bedoel ik niet. De tekst begint met. The fisherman's wife