Zijn de opnames van 'Popgala' ooit op plaat of CD gezet?

In begin jaren 70 , waren er op de Nederlandse televisie 'live' concert reeksen met onder andere Rory Gallagher ,Faces , Eagles en Country Gazette.
De reeks werd uitgezonden onder de naam 'Popgala' , helaas was de ontvangst in Vlaanderen vrij zwak.
De cassettes die we rechstreeks van TV opnamen hadden een brommend bijgeluid en zijn nauwelijks afspeelbaar.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ry Cooder ,Slade , Chi Coltrane , Livin' Blues ,Rod Argent....

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1K

Het beste antwoord

ja op dvd

http://theultimatebootlegexperience2.blogspot.com/2010/10/popgala-1973-03-xx-voorburg-nl-dvdfull.html

btw als je m download even op hotfile klikken en dan zie je het vanzelf verder.

Is ooit door cultura uitgezonden op tv vorig jaar
als je hun benader kan je misschien een dvd kopen
http://www.cultura.nl/page/nieuws/783886
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh , great
Dank U , die zocht ik al jaren en zijn heel goeie optredens.
de reeks duurde wel 12 uur (is waarschijnlijk een fragment Dvd)
+++