Hoe moet ik een achtergrondmuziek maken op mijn eigen lied?

Ik heb laatst een eigen melodie verzonnen (in mijn hoofd, NIET instrumentaal) en daar heb ik een tekst op gemaakt. Ik wil graag achtergrondmuziek op deze melodie, maar ik kan geen muziekinstrument bespelen en ik wil het ook niet leren. Zijn er andere mogelijkheden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.4K

Antwoorden (3)

Ja

Er zijn computerprogramma's waar je muziek mee kunt maken, een bekende is NoteWorthy.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zover ik weet werkt het ook met Mac en elk ander programma.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas:
Computer system requirements:
A computer running Microsoft Windows
Dus geen Mac. Overigens moet hier ook zelf noten spelen...
Er zijn genoeg midifiles te vinden op internet die gratis te downloaden zijn van onbekende artiesten die dit weggeven.Misschien zit er wel iets tussen wat met jouw idee overeenkomt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op een Apple computer zou garage band je veder kunnen helpen.