weet er iemand leuke liedjes voor een keyboard?

ik ben nog niet zo goed, dus ik kan nog niet alles. het liefst zou ik de bladmuziek gratis willen. weet er iemand bladmuziek van disney? of het begin van harry potter? (hedwig's theme ) andere liedjes vind ik ook wel goed!
grzz (ohja en wat is emineur ofzo?)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

Deze vraag is al vele malen eerder gesteld. Zoals bv hier http://www.goeievraag.nl/vraag/leuke-bladmuziek-keyboard.241950
even zoeken en je vindt er meer.

Voor wat betreft de emineur vraag... dat is een e akkoord waarvan de tweede noot verlaagd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hedwig's theme:

http://www.google.nl/search?q=hedwig's+theme+keyboard+notes&hl=nl&prmd=imvnsfd&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=b5QpT7nNFsSD-waApMWdBQ&sqi=2&ved=0CIEBELAE&biw=1440&bih=809

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Michel- Anouk
:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je nog niet zo "goed" bent begin dan maar niet aan
jou genoemde titels, e.v.t. in een eenvoudige zetting zou
het misschien lukken. Geschikter voor jou lijkt mij: een les
boek voor keyboard, staan leuke en leerzame liedjes in.
Of: Oh Holy Night,Let It Snow,Stardust,When the Saints,
In the Mood,The Entertainer,Yesterday,Help,Love Is in the
air. Speel ze !!