Hoe heet deze achtergrondmuziek bij dit filmpje van Gemeente Gebben? (help mij!!)

Ik zag dit hilarische filmpje van Gemeente Gebben
http://www.youtube.com/watch?v=wfidUqzDBaw&feature=youtube_gdata_player
Van 1 min. tot ongeveer 2.40 hoor je zacht een achtergrondmuziekje, dit komt mij erg bekend voor. Kan iemand mij vertellen hoe dit heet?
Dank!

HELP MIJ A.U.B. ik heb dit liedje vandaag nog nodig!!!!!!!!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
anneliez
11 jaar geleden
even gemeente bellen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het gaat niet over een echte gemeente!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, het zijn sketches van een paar jongens, gemaakt in 2008 over een fictieve gemeente, ik heb de titel heel erg nodig vanavond; kent iemand het??????
Amadea
11 jaar geleden
Het klinkt als filmmuziek, en je hoort een marimba. Volgens http://en.wikipedia.org/wiki/Marimba zou het dan muziek uit "Lost" of "Kung fu" kunnen zijn, of andere werken van filmcomponisten Jerry Goldsmith, Michael Kamen, Elmer Bernstein, John Williams, of Michael Giacchino.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De link doet het bij mij niet, maar kan je het filmpje niet via je labtop afspelen en dan met je telefoon met shazam kijken wat het is?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Filmpje zelf gemaakt?
Al genoeg hits er op gekregen? :p

Antwoorden (1)

Dat is wel erg lastig te horen zeg! Klinkt een beetje als Dave Brubeck. http://www.youtube.com/watch?v=P_a2f9HI2JI
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat is het zeker weten niet. Toch bedankt voor je antwoord!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vanaf 1.37 hoor je de muziek wat beter!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het klinkt een beetje als een soundtrack van John Williams o.i.d.?!