Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik de Harry Potter Soundtrack Diagon Alley vinden?

Ik zoek al heel lang naar het liedje van Harry Potter 1 waar Harry en Hagrid voor het eerst op Diagon Alley komen. Ik kan het nergens vinden op youtube, alleen maar een klein stukje daarvan. Er bestaat wel de soundtrack "Diagon Alley" maar dat is niet de goede. Weet iemand waar je die kan vinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1K
Amadea
11 jaar geleden
Gaat het wel om een liedje? Of bedoel je misschien instrumentale muziek? En om welke Harry Potter film gaat het eigenlijk?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is inderdaad instrumentale muziek. Het gaat om Harry Potter en de Steen der Wijzen, bij de scene van Diagon Alley/ de Wegisweg en dan die muziek.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Op Youtube. Zie de bron.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ben bang dat dit ook alleen de soundtrack is. Ik zoek nog even door.

Toegevoegd na 41 minuten:
hNog niets gevonden, maar misscien heb je iets aan deze link: http://www.cduniverse.com/search/xx/music/pid/2208189/a/Harry+Potter+and+the+Sorcerer%27s+Stone.htm.
Te bestellen ook via Amazon.com trouwens. De liedjes van Harry Potter en de steen der wijzen staan er allemaal op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, het is niet de goede maar bedankt voor het antwoorden!
Met de aanvullende informatie kom ik erop uit dat je het door John Williams gecomponeerde muziekstuk " Diagon Alley and Gringotts Vault" bedoelt. En dat staat toch wel in z'n geheel op youtube:
(Lees meer...)
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, sorry, die bedoel ik niet.
Amadea
11 jaar geleden
Dan denk ik dat de muziek die jij zoekt NIET met Diagon Alley te maken heeft.....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding