Wie hebben het nummer van deep purple - smoke on the water allemaal gecoverd.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Metallica - AC/DC - Led Zeppelin - Sepultura - Black Sabbath - Jimi Hendrix - Nirvana - Señor Coconut and his orchestra - Soulfly -Six Feet Under - Acid Drinkers - Dread Zeppelin - Emmerson Nogueira - High Mud Leader - Jaco Pastorius -Joe Satriani, Steve Vai & John Petrucci - Nash the Slash - Pat Boone - Pink Turtle - Tarantula - The Black Sweden - The Cooltrane Quartet - T.O.C.
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er staat een stukje op Wikipedia:

The song has been covered by many bands including the English heavy metal band Black Sabbath, heavy metal band Soulfly, power metal band Metalium, Polish heavy metal band Acid Drinkers, Korean thrash metal band Crash, Brazilian progressive power metal Angra, and many others, and was recorded by Rock Aid Armenia. It was performed by rock act G3 and featured on the release G3: Live in Tokyo.

Persoonlijk kan ik de versie van Soulfly adviseren :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier zijn er enkele: Led Zeppelin, Frank Zappa, Steve Morse, Rainbow, Puntocom.......

Tip: Als je bij Google kijkt op: Deep purple smoke on the water covers, dan vind je er nog meer!
Bronnen: