Hoe kan ik de afspeelvolgorde bepalen in een afspeellijst op mijn ipod?

Op Itunes maak ik dan een afspeellijst, maar op mijn ipod speelt die dan een andere volgorde af, kan ik dat niet zelf bepalen?

Toegevoegd na 2 dagen:
Zelf iets op gevonden.
Via iTunes: Wanneer je een nummer selecteert zit er onder de rechter muisknop 'info' onder het tab info staat er bijvoorbeeld nr. 1 van 10 wanneer je voor alle nummer dit op volgorde zet zal het ook in je iPhone op volgorde staan.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Je kan op je iPod zelf (althans, op een iPod touch) een nieuwe afspeellijst maken en daar je nummers in zetten.
Vergeet shuffle niet uit te zetten!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja!