hoe heet dit nummer?

she is so pretty word er waarschijnlijk meerdere malen in gezegd ik weet verder eigenlijk weinig sorry
ik denk dat het een recentelijk nummer is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Groove Coverage - She? Wat voor nummer was het? Rustig? Snel? Gezongen door man? Probeer zoveel mogelijk informatie te geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat deze vraag zo wordt verwijderd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is dat niet van: I kissed the girl and I liked it? Van Katty Perry volgens mij??????????

Antwoorden (3)

deze misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
U.S. Crush - Same Old Story (She's So Pretty) of
Texas - Halo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien sexy bitch.
maar als je het nummer kan herinnerren of een stukje er van weet kan je hier een stukje zingen of hummen http://www.midomi.com/
dan gaat de machine voor jou zoeken welk lied het is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankje niet het nummer gevonden maar wel handige site!