In 1995/96,was er een groep uit italie,die een internationale bezetting hadden,hier scorede zij 1 hit,weet iemand hoe de groep was genaamd

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je zeker dat het een italiaanse band was? Zongen ze ook in het italiaans? Weet je nog iets meer, want in 1995 en 1996 hebben er geen italiaanse bands in de top 40 gestaan.

Antwoorden (2)

De enige groep met internationale bezetting die ik zo snel kan vinden van die jaren is Captain Jack.
Ik kan er echter geen Italiaan in ontdekken, hooguit iemand met een Italiaans klinkende voornaam (Francisco Alejandro Gutierrez), maar deze kwam uit Amerika.
Verder bestond de groep uit Liza da Costa (een Indisch-Portugese zangeres uit Duitsland) en Udo Niebergall. Later werd een deel van de bezetting vervangen door andere (Europse) mensen.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Captain_Jack
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar zij hadden wel meer dan 1 hits..
De Italiaanse band Corona had in 1995 een hit met "Baby baby". De aanvoerster van de groep is de Braziliaanse Olga Souza (hoewel ze zelf niet zingt maar playbackt).

Toegevoegd na 14 uur:
Nog een mogelijkheid is Cappella, in 1995 een hit met "Tell me the way". Een Engels-Italiaanse dance-groep met als grote man erachter de Italiaan Gianfranco Bortolotti. Hun "Move On Baby" stond in 1994 in Nederland en België op nummer 1.
Amadea