Wat is een mooie relax/meditaite CD als je van van muziek houdt waar een cultuur in weerklinkt?

Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. doe tich een poging:
Een stam uit afrika die zingt in combinatie met natuurgeluiden. Azie, bhoedisme en Tibet en afgelegen stammen ed spreken mij erg aan.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

Op de site hieronder, hebben ze veel van dat soort muziek. Die zou je kunnen uitchecken. Van bijna alle cd's zijn samples te beluisteren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Alle cd's van Spirits of Nature.
En de cd van Rojas: Pacha Mama, Mother Earth.
Ik heb deze zelf allemaal, prachtig.

En ik heb er nog eentje, die kan ik nu even niet vinden, maar als ik hem vind, voeg ik het nog toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De cd's van Enya.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij 'de tuinen' verkopen ze vaak dat soort cd's.
Dat is een winkel die door heel Nederland zit.

Voor de dichtstbijzijnde locatie kijk je even op de website.

http://detuinen.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij is dit het koor van de monnikenorde van Chevetogne.
Fantastisch gezang, een beetje mystiek af en toe, afhankelijk van de persoonlijke stemming.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'sacred spirit' chants and dances of the native americans

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.youtube.com/watch?v=XPd9be8R5bA