Nieuwe reclame van de land/lucht (?) macht ; jongen zegt mam ik ga naar school rijd op z'n scooter weg. Wat is de muziek hieronder? Vet!

Toegevoegd na 31 minuten:
Kan geen youtube link vinden en kan het ook niet vinden onder massive music! nummer verdiend top 40 notering!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ken hem niet zet even een youtube link erbij misschien kyunnen we dat antwoord geven op de vraag wie is deze artiest

Antwoorden (4)

Massive Music

Weet niet hoe het nummer heet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
even naar de site van de luchtmacht gaan en daar de vraag stellen via het contactformulier leverd heel vaak binnen heel korte tijd en in bijna alle gevallen een bevredigend antwoord op.
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mocht jouw commercial er niet bij staan, stuur dan een email naar muziekaanvraag@ster.nl. Wij zullen proberen om deze muziek te achterhalen. Zodra we weten van wie de muziek is ontvang je van ons een reactie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is afgeleidt van het liedje Find my way van Massive Music