Ik hoor soms wel eens bij een YouTube video een bekend nummer Maar Dan alleen de melodie zonder de tekst Maar hoe maak je dat?

Dus dat je van een bepaald nummer (bijvoorbeeld some one like you van Adele) alleen de melodie hebt/krijgt zonder tekst. Via welk programma doe je dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Je kunt van vele nummers de instrumentale versies vinden op het internet.
Je kunt ook, met de betere sound editors, de voice track verwijderen uit nummers. De meeste van dat soort editors kosten geld daar dit natuurlijk een optie is die je in gratis programma's normaal gesproken niet zult vinden.
Zoeken op het web naar de instrumentale versie is het snelst en goedkoopst, wel goed uitkijken voor slechte sites.