Hoe worden de visualisations gemaakt bij DJ shows?

Tijdens DJ shows zijn vaak visualisations te zien op de DJ Booth en op de schermen. Hoe worden die gemaakt? Worden die ter plekke gegenereerd door een computer, of maakt een bedrijf van tevoren voor elk nummer een aparte visualisatie?

En hoe worden die dan gemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Hierbij maken ze gebruik van een tool voor een VJ, genaamd Resolume