Waar kan ik muziek-cd-covers downloaden?

Ik heb namelijk nog een paar nummers zonder cd-covers op mijn ipod staan. Ik wil graag het formaat waar je het op Itunes kunt plaatsen (bij bepaalde nummers).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.5K

Het beste antwoord

Googke het album welke je wil, dus zoek op afbeeldingen.
Klik op rechtermuisknop, copieren, en plak hem in albumillustratie. Past bijna altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb ik al geprobeerd maar ik kan het niet zien op mijn ipod.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je bij het synchroniseren ook de illustratie aangevinkt?
Ik doe t ook altijd op deze manier, moet kunnen...
Succes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
uiteindelijk toch gelukt, dank u wel

Andere antwoorden (2)

Daar zijn nogal wat sites voor

http://www.mega-search.net/index.php?setlanguage=nl

is een sitecrawler die meerdere site afzoekt.
Als je hem hier niet vindt wordt het lastiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kunt ook de afbeelding van google halen zoals al eerder gezegd was, als je hem dan ergens hebt opgeslagen dan ga je hier naartoe. Dan sleep je de afbeelding in het mp3 bestand. nu word hij ingebakken en zit hij er voor altijd in.